Sabtu, 23 Ogos 2014

Wordless Saturday

ASSALAMMUALAIKUM...



Petang yang damai ini.saya duk sendirian dalam bilik sambil ditemani lagu cinta.Cari mood menulis lh katakn.Fikirkan future hidup yang saya sendiri tak pasti macam mana.Duduk umah,amik adik2 pergi dan balik dari sekolah,tolong mak mengemas rumah,masak ewm mmg taklh.Setakat tolong potong-potong itu adalah,hihi.Bosan sebenarnya duduk umah,tak keje.Hanya teruskan belajar untuk habiskan satu paper yang sangkut nie.Nak wat keje part time,masa pulak terhad.Serabut bila fikirkan.Pelah nasib hidup.Kadang-kadang jealous bila tengok adik dapat pegang duit sendiri hasil penat lelah dye bekerja.Kakak ko yang dh umo 21 yang xgenap lagi nie.Masih duk mintak mak abah duit.Bila mintak kene membebel pulak.Biasa dah.Padahal,mintak tak banyak mana pown.Saya sendiri pown tak paham.Huwarghhh.




Hati pown kosong,macam tak ada hati jew rasa.Ya Allah,npelah begini perasaan aku.Mohon tabahkan hatiku ini setabah yang mungkin.Rasa down sangat pown ada.Bukan sikit tapi banyak.Tapi tetap senyum macam tak ada apa-apa berlaku.Padahal banyak masalah nak difikirkan sebenarnya.Tiap kali bangun pagi,kena set kat mind.Be happy,think positive and remember Allah always there.Itu jelah rahsia saya.Kalu tak wat macam ini,memang harulah hidup,haha.Doakan saya pass untuk semester ini.Tak nak sangkut-sangkut dah.For all of my friends yang dapat sambung degree.Congrates korang,belajar rajin-rajin.Tak mahu malas-malas,semoga dapat keje yang bagus-bagus,yang penting usaha.Cukuplah sampai sini.




Till then people,XoXo.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BLOG PERIBADI HAK MILIK SYAZWIYAH