Isnin, 6 Oktober 2014

Broken inside.

ASSALAMMUALAIKUM...

Hye bloggie,lama sudah tidak saya update blog yang bersawang nie.Hari nie baru ada masa sikit untuk update.Busy mengalahkan perdana menteri,hihi.Actually saye baru jew habis paper mgt361,soalannyr pown leh tahan jugak.Alhamdulilah,saya dapat jawab dengan baik.Sekarang nie saya rehat dulu kat rumah,wat apa-apa yang patut.Sebelum sibukkan diri dengan kerja.Banyak benda kena belajar pasal selok-belok bisnes.

Sekarang nie,saya ngah belajar untuk control  saya punyr temper,tak taulah kenapa sejak akhir-akhir nie saya rasa nak marah jew.Memang emosi tak stabil betol.Allah jew tau apa yang saya rasa.Selera makan pown hilang and one more thing saya hadapi menangis dalam hati,bukan menangis yang keluarkan air mata.You know it’s make me very broken inside.Orang lain tengok saya happy,gelak-gelak macam takde apa-apa berlaku.Pretend to be happy but inside.Sigh ;(

Cinta itu tak semestinya memiliki.Kadang-kadang cinta tak semestinya berakhir dengan bahagia.Tapi ade jugak berakhir dengan kekecewaan.Jodoh itu tetap kekal sebagai rahsiaNya.Melepaskan orang yang kita sayang untuk melihat dia bahagia adalah Cinta.Sebab walau apa yang kita buat hanya untuk melihat dia bahagia disalahertikan.Takpelah saya buat semua nie untuk tengok dia gembira.Dia bahagia saya pown bahagia.Allah dah sediakan yang terbaik untuk saya.Just sabr and waiting.Jangan disebabkan kekecewaan,kita terus dirundung kesedihan.Forget it and move on.Insyallah,jika memang dia benar jodoh kita,dia akan kembali untuk kita.Kalau dia tak kembali,jodoh kita dengan orang lain.Just think positive and be happy.Setiap cerita cinta masing-masing tak semuanya sama.Yakinlah Allah is the best planner.


Till then,xoxo people.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BLOG PERIBADI HAK MILIK SYAZWIYAH